الطاف پارک کی صفائی اورآرائش کے لیے جہلم فورم اورضلعی انتظامیہ کی مشترکہ کاوش

برمنگھم(عمران بشیر)ضلع جہلم کی معروف سماجی تنظیم جہلم فورم کا ایک اوراحسن اقدام،الطاف پارک کی صفائی اورتزئین وآرائش کے لیے خدمات پیش کردیں،ضلع جہلم کی خدمت میں مصروف عمل سماجی تنظیم جہلم فورم ہمیشہ کی طرح ایک قدم اورآگے۔جہلم فورم کی ٹیم نے ضلعی انتظامیہ کے ساتھ تعاون کرتے ہوئے گذشتہ روز الطاف پارک میں صفائی اورپارک کی حالت میں بہتری کے لیے مل کر کام شروع کردیا۔

کمپلینٹ مینجر جہلم فورم مانچسٹر جمیل بھٹی نے نے الطاف پارک کا دورہ کیا اورجہلم فورم کی کوششوں کا جائزہ لیا، اور جہلم فورم کی مقامی ٹیم کی جانب سے دی جانے والی خدمات کوسراہا۔ اس موقع پر راشدہ عزیز صدر خواتین ونگ جہلم،جنرل سیکرٹری جہلم فورم خواتین ونگ جہلم ڈاکٹر آسیہ ممتاز،میڈیم سیدہ شاہ وائس پریزیڈنٹ خواتین ونگ جہلم بھی موجودتھیں۔

جہلم نیوز سے گفتگوکرتے ہوئے چیف آرگنائزرجہلم فورم الیاس گوندل کا کہنا تھا جہلم فورم ضلع جہلم کی ترقی اورعوامی خدمت میں ہمیشہ سے مصروف عمل ہے۔ضلع جہلم کے الطاف پارک کو صفائی اوربہتر بناکر عوام کی صحت مند سرگرمیوں کو فروغ دیاجاسکتاہے۔اس کارخیر میں تنظیم اورعام شہریوں کو بھی دعوت ہے کہ وہ ہماراساتھ دیں اوراس کام کے تسلسل کوجاری رکھنے میں ہماراساتھ دیں۔